Iedereen klant

… en iedereen verkoper

Deze voorstelling sluit nauw aan bij “Missie, visie, waarden” en richt zich vooral tot organisaties die de klant niet (langer) uitsluitend zien als potentiële koper om de kassa te doen rinkelen.

Organisaties met een missie die zich niet richt op winst maar op waardecreatie voor de wereld en de medewerkers, zien klanten als partners om die missie waar te maken.

Omgekeerd worden alle partners dan ook klant. Binnen een organisatie worden immers voortdurend diensten uitgewisseld.

Vinden we “verkopen” vies? Helemaal niet. Integendeel. Als alle medewerkers weten waar ze voor staan kunnen ze met hart en ziel anderen overtuigen om te kiezen voor hun product of dienst.

In deze voorstelling onderzoeken we waar de blokkades liggen met betrekking tot klantgerichtheid en spelen we voluit met willen en kunnen beïnvloeden en overtuigen. Dit koppelen we met plezier aan de waarden van de organisatie.

Deel de passie

Andere TIM's

Lief en leed
in coronatijden

Ook als theatrale louterende
coro-na-zorg

Schoolvoorstelling i.s.m. Erfgoedcel Leuven over rechtspraak in de middeleeuwen

Kijken naar verandering als de enige constante

Eerste Hulp Bij Studiekeuze

Een unieke combi van forumtheater en improvisatie

Over en voor organisaties gedreven door waarden

Herkennen van (kans)armoede, verlagen van drempels

Inzicht in en kapstokken voor stress en burn-out.

Een duurzame mix van
improvisatie & debat

Over het spel tussen Yin en Yang, ook op de werkvloer

Normaliseren en relativeren van de dagelijkse opvoedingspraktijk

Lastige verschillen koesteren en overbruggen

Zelfzorg voor en warme zorg door zorgverleners

Over hoe menselijke relaties doorheen conflicten kunnen groeien.

Samenwerking in leiderschap, leiderschap in samenwerking

Omgaan met rouw en verlies

De verschillende fases en aspecten van dementie

Open feedback als normale en gewaardeerde basis voor communicatie