Iedereen klant

… en iedereen verkoper

Deze voorstelling sluit nauw aan bij “Missie, visie, waarden” en richt zich vooral tot organisaties die de klant niet (langer) uitsluitend zien als potentiële koper om de kassa te doen rinkelen.

Organisaties met een missie die zich niet richt op winst maar op waardecreatie voor de wereld en de medewerkers, zien klanten als partners om die missie waar te maken.

Omgekeerd worden alle partners dan ook klant. Binnen een organisatie worden immers voortdurend diensten uitgewisseld.

Vinden we “verkopen” vies? Helemaal niet. Integendeel. Als alle medewerkers weten waar ze voor staan kunnen ze met hart en ziel anderen overtuigen om te kiezen voor hun product of dienst.

In deze voorstelling onderzoeken we waar de blokkades liggen met betrekking tot klantgerichtheid en spelen we voluit met willen en kunnen beïnvloeden en overtuigen. Dit koppelen we met plezier aan de waarden van de organisatie.

Deel de passie

Andere TIM's

Kijken naar verandering als de enige constante

Armoede herkennen en drempels in organisaties verkleinen

Voor oprechte conversaties en gedragen afspraken over duurzaamheid

Over en voor organisaties gedreven door waarden

Eerste Hulp Bij Studiekeuze

Een unieke combi van forumtheater en improvisatie

De verschillende fases en aspecten van dementie

Over het spel tussen Yin en Yang, ook op de werkvloer

Inzicht in en kapstokken voor stress en burn-out.

Samenwerking in leiderschap, leiderschap in samenwerking

Open feedback als normale en gewaardeerde basis voor communicatie

Principes van transformatieve bemiddeling bij conflicten

Normaliseren en relativeren van de dagelijkse opvoedingspraktijk

Lastige verschillen koesteren en overbruggen

Zelfzorg voor en warme zorg door zorgverleners

Omgaan met rouw en verlies